Zarządzenia - archiwum

Zarządzenie 12/07 w sprawie utworzenia stanowiska pracowniczego oraz aneksu do Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Gminy i Miasta Lubomierz nadanego Zarządzeniem nr 07/04 Burmistrza Gminy i Miasta Lubomierz z dnia 9 lutego 2004r.


ZARZĄDZENIE Nr 12/07
Burmistrza Gminy i Miasta Lubomierz
z dnia 7 lutego 2007r.


w sprawie:

utworzenia stanowiska pracowniczego oraz aneksu do Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Gminy i Miasta Lubomierz nadanego Zarządzeniem nr 07/04 Burmistrza Gminy i Miasta Lubomierz z dnia 9 lutego 2004r.



Na podstawie art. 33 ust. 2 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz. U. z 2001r. Nr 142, poz. 1591 ze zmianami)

zarządza się, co następuje:


§ 1.

W Urzędzie Gminy i Miasta Lubomierz tworzy się stanowisko pracownicze: inspektor do spraw funduszy pomocowych i realizacji inwestycji.

§ 2.

W Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Gminy i Miasta Lubomierz :

1. w § 13 pkt 2 lit.C - wprowadza się kolejny tiret o treści - " inspektor do spraw funduszy pomocowych i realizacji inwestycji"

2. zmienia się schemat graficzny stanowiący załącznik do niniejszego Zarządzenia.


§ 3.

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

BURMISTRZ
Gminy i Miasta Lubomierz
WIESŁAW BOBROWSKI

Załączniki

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 09 lutego 2007 14:40
Dokument wprowadzony do BIP przez: Administrator
Ilość wyświetleń: 919
14 lutego 2007 09:01 (Administrator) - Usunięto załącznik
14 lutego 2007 09:01 (Administrator) - Dodano załącznik
14 lutego 2007 08:20 (Administrator) - Dodano załącznik