Zarządzenie 12/07 w sprawie utworzenia stanowiska pracowniczego oraz aneksu do Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Gminy i Miasta Lubomierz nadanego Zarządzeniem nr 07/04 Burmistrza Gminy i Miasta Lubomierz z dnia 9 lutego 2004r.
ZARZĄDZENIE Nr 12/07
Burmistrza Gminy i Miasta Lubomierz
z dnia 7 lutego 2007r.
w sprawie:
utworzenia stanowiska pracowniczego oraz aneksu do Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Gminy i Miasta Lubomierz nadanego Zarządzeniem nr 07/04 Burmistrza Gminy i Miasta Lubomierz z dnia 9 lutego 2004r.
Na podstawie art. 33 ust. 2 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz. U. z 2001r. Nr 142, poz. 1591 ze zmianami)
zarządza się, co następuje:
§ 1.
W Urzędzie Gminy i Miasta Lubomierz tworzy się stanowisko pracownicze: inspektor do spraw funduszy pomocowych i realizacji inwestycji.
§ 2.
W Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Gminy i Miasta Lubomierz :
1. w § 13 pkt 2 lit.C - wprowadza się kolejny tiret o treści - " inspektor do spraw funduszy pomocowych i realizacji inwestycji"
2. zmienia się schemat graficzny stanowiący załącznik do niniejszego Zarządzenia.
§ 3.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
BURMISTRZ
Gminy i Miasta Lubomierz
WIESŁAW BOBROWSKI