Zarządzenia - archiwum

Zarządzenie 13/07 w sprawie powołania Komisji Rekrutacyjnej w celu dokonania naboru kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy i Miasta w Lubomierzu.

ZARZĄDZENIE nr 13/07
Burmistrza Gminy i Miasta Lubomierz
z dnia 7 lutego 2007r.

w sprawie :
powołania Komisji Rekrutacyjnej w celu dokonania naboru kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy i Miasta w Lubomierzu


Na podstawie art. 33 ust.3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t.j.Dz.U. Z 2001r. Nr 142 poz. 1591 ze zmianami ) w związku z § 5 Regulaminu naboru na wolne stanowiska urzędnicze w Urzędzie Gminy i Miasta w Lubomierzu (załącznik nr 1 do Zarządzenia nr 64/05 Burmistrza Gminy i Miasta Lubomierz z dnia 30 grudnia 2005r. )

Burmistrz Gminy i Miasta
w Lubomierzu, zarządza co następuje:

§ 1

Powołuje się Komisję Rekrutacyjną w celu dokonania naboru na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy i Miasta w Lubomierzu – inspektora do spraw funduszy pomocowych i realizacji inwestycji w następującym składzie :

1. Wiesław Bobrowski - Burmistrz Gminy i Miasta Lubimierz
Przewodniczący Komisji
2. Artur Mazur – Zastępca Burmistrza Gminy i Miasta Lubomierz
Z– ca Przewodniczącego Komisji
3. Artur Tarnowski – p.o. Kierownika Referatu Technicznego
Członek Komisji
4. Zdzisława Ruszkiewicz – st.insp. ds organizacyjno – kancelaryjnych Urzędu Gminy i Miasta Lubomierz
Sekretarz komisji


§ 2

Komisja wykona wszystkie czynności związane z naborem na stanowisko określone w § 1 zgodnie z Regulaminem naboru na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy i Miasta w Lubomierzu.

§ 3

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.

BURMISTRZ
Gminy i Miasta Lubomierz
WIESŁAW BOBROWSKI

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 09 lutego 2007 14:42
Dokument wprowadzony do BIP przez: Administrator
Ilość wyświetleń: 949
09 lutego 2007 14:42 (Administrator) - Zmieniono treść dokumentu