Zarządzenie 15/07 w sprawie uaktualnienia Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Gminy i Miasta Lubomierz tj. likwidacji stanowiska pracowniczego oraz aneksu do Regulaminu Organizacyjnego Urzędu nadanego Zarządzeniem nr 07/04 Burmistrza Gminy i Miasta Lubomierz z dnia 9 lutego 2004r.
ZARZĄDZENIE Nr 15/07
Burmistrza Gminy i Miasta Lubomierz
z dnia 8 lutego 2007r.
w sprawie:
uaktualnienia Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Gminy i Miasta Lubomierz tj. likwidacji stanowiska pracowniczego oraz aneksu do Regulaminu Organizacyjnego Urzędu nadanego Zarządzeniem nr 07/04 Burmistrza Gminy i Miasta Lubomierz z dnia 9 lutego 2004r.
Na podstawie art. 33 ust. 2 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz. U. z 2001r. Nr 142, poz. 1591 ze zmianami)
zarządza się, co następuje:
§ 1.
W związku z przekazaniem, z dniem 1 stycznia 2006r. do Miejsko - Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Lubomierzu zadań w zakresie obsługi finansowo – księgowej pomocy społecznej oraz przeniesieniem pozostałych zadań z tego stanowiska na inne ramach Referatu Finansowego Urzędu Gminy i Miasta Lubomierz - likwiduje się w Referacie Finansowym stanowisko pracownicze: obsługa finansowo – księgowa pomocy społecznej i spraw podatkowych.
§ 2.
Ilość stanowisk pracowniczych w Referacie Finansowym Urzędu Gminy i Miasta Lubomierz wynosi 9 (dziewięć).
§ 3.
W Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Gminy i Miasta Lubomierz :
1.w § 13 pkt 2 lit.B - skreśla się tiret o treści - "obsługa finansowo – księgowa pomocy społecznej i spraw podatkowych"
2.zmienia się schemat graficzny stanowiący załącznik do niniejszego Zarządzenia.