Zarządzenia - archiwum

Zarządzenie 16/06 w sprawie uaktualnienia Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Gminy i Miasta Lubomierz tj. zmiany zakresu czynności na stanowisku w Referacie Finansowym Urzędu oraz aneksu do Regulaminu Organizacyjnego Urzędu nadanego Zarządzeniem nr 07/04 Burmistrza Gminy i Miasta Lubomierz z dnia 9 lutego 2004r.

ZARZĄDZENIE Nr 16/07
Burmistrza Gminy i Miasta Lubomierz
z dnia 13 lutego 2007r.


w sprawie:
uaktualnienia Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Gminy i Miasta Lubomierz tj. zmiany zakresu czynności na stanowisku w Referacie Finansowym Urzędu oraz aneksu do Regulaminu Organizacyjnego Urzędu nadanego Zarządzeniem nr 07/04 Burmistrza Gminy i Miasta Lubomierz z dnia 9 lutego 2004r.



Na podstawie art. 33 ust. 2 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz. U. z 2001r. Nr 142, poz. 1591 ze zmianami)

zarządza się, co następuje:


§ 1.

W związku ze zmianą z dniem 26 stycznia 2006r. zakresu czynności na stanowisku pracowniczym Referatu Finansowego zmienia się zakres czynności na stanowisku do spraw świadczeń socjalnych i obsługi finansowej, księgowej instytucji kultury i sportu na zakres czynności, na tym stanowisku - obsługi finansowo-księgowej instytucji kultury i sportu oraz księgowości budżetowej

§ 2.


W Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Gminy i Miasta Lubomierz:

1.w § 13 pkt 2 lit.B - zmienia się treść tiretu z "świadczeń socjalnych i obsługi finansowej, księgowej instytucji kultury i sportu" na zapis o brzmieniu - "obsługi finansowo-księgowej instytucji kultury i sportu oraz księgowości budżetowej

2.zmienia się schemat graficzny stanowiący załącznik do niniejszego Zarządzenia.


§ 3.

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.


Załączniki

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 14 lutego 2007 08:32
Dokument wprowadzony do BIP przez: Administrator
Ilość wyświetleń: 1034
13 lutego 2007 14:47 (Administrator) - Zmieniono treść dokumentu
14 lutego 2007 09:04 (Administrator) - Dodano załącznik
14 lutego 2007 09:03 (Administrator) - Usunięto załącznik