Zarządzenie 16/06 w sprawie uaktualnienia Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Gminy i Miasta Lubomierz tj. zmiany zakresu czynności na stanowisku w Referacie Finansowym Urzędu oraz aneksu do Regulaminu Organizacyjnego Urzędu nadanego Zarządzeniem nr 07/04 Burmistrza Gminy i Miasta Lubomierz z dnia 9 lutego 2004r.
ZARZĄDZENIE Nr 16/07
Burmistrza Gminy i Miasta Lubomierz
z dnia 13 lutego 2007r.
w sprawie:
uaktualnienia Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Gminy i Miasta Lubomierz tj. zmiany zakresu czynności na stanowisku w Referacie Finansowym Urzędu oraz aneksu do Regulaminu Organizacyjnego Urzędu nadanego Zarządzeniem nr 07/04 Burmistrza Gminy i Miasta Lubomierz z dnia 9 lutego 2004r.
Na podstawie art. 33 ust. 2 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz. U. z 2001r. Nr 142, poz. 1591 ze zmianami)
zarządza się, co następuje:
§ 1.
W związku ze zmianą z dniem 26 stycznia 2006r. zakresu czynności na stanowisku pracowniczym Referatu Finansowego zmienia się zakres czynności na stanowisku do spraw świadczeń socjalnych i obsługi finansowej, księgowej instytucji kultury i sportu na zakres czynności, na tym stanowisku - obsługi finansowo-księgowej instytucji kultury i sportu oraz księgowości budżetowej
§ 2.
W Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Gminy i Miasta Lubomierz:
1.w § 13 pkt 2 lit.B - zmienia się treść tiretu z "świadczeń socjalnych i obsługi finansowej, księgowej instytucji kultury i sportu" na zapis o brzmieniu - "obsługi finansowo-księgowej instytucji kultury i sportu oraz księgowości budżetowej
2.zmienia się schemat graficzny stanowiący załącznik do niniejszego Zarządzenia.