Zarządzenia - archiwum

Zarzadzenie nr 9/06 w sprawie powołania Komisji do przeprowadzenia przetargu nieograniczonego dla postępowania o zamówienie publiczne pn : " Remont z modernizacją dachu świetlicy wiejskiej w Pasieczniku".

Zarządzenie nr 9 /06
Burmistrza Gminy i Miasta Lubomierz
z dnia 24 lutego 2006 roku

w sprawie: powołania Komisji do przeprowadzenia przetargu nieograniczonego dla postępowania o zamówienie publiczne pn :
" Remont z modernizacją dachu świetlicy wiejskiej w Pasieczniku"

Na podstawie art. 19 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. Nr 19, póz. 177z póz. zm.))
Powołuje się Komisję do przeprowadzenia przetargu nieograniczonego dla zadania pod nazwą:
" Remont z modernizacją dachu świetlicy wiejskiej w Pasieczniku"

W składzie :
1. Jerzy Andrzejczak - Przewodniczący Komisji
2. Danuta Nowik - Członek Komisji
3. Danuta Adamiszyn - Członek Komisji
4. Jan Makowski - Sekretarz Komisji

§2
1. Do zadań Komisji należy:
a/ wykonywanie wszystkich czynności określonych dla przeprowadzenia przetargu nieograniczonego w ustawie Prawo zamówień publicznych z dnia 29.01.2004 roku (Dz. U. Nr 19, póz. 177 z póz. zm.) i przepisach wykonawczych do tej ustawy,

b/ wykonanie zadań określonych w Regulaminie Pracy Komisji stanowiącym załącznik do niniejszej uchwały.

2. Komisja działa zgodnie z Regulaminem Pracy Komisji, o którym mowa w ust.1 lit. b

§3
Miejscem pracy Komisji jest pokój nr 6 w Urzędzie Gminy i Miasta , Plac Wolności 1.

§4
Terminy posiedzenia Komisji przetargowej określa Przewodniczący Komisji .

§5
Protokóły z posiedzeń Komisji przetargowej wraz z kompletem materiałów i ofert Komisja zobowiązana jest przekazać Burmistrzowi Gminy i Miasta Lubomierz najpóźniej następnego dnia po rozstrzygnięciu przetargu.

§6
Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia i traci moc z chwilą zakończenia prac przez powołaną Komisję.
Uchwałę otrzymują osoby powołane w skład Komisji przetargowej wymienione w § 1 uchwały.



Załączniki:
1. Regulamin Pracy Komisji
2 Ogłoszenie o przetargu

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 16 marca 2006 08:25
Dokument wprowadzony do BIP przez: Administrator
Ilość wyświetleń: 805
16 marca 2006 08:25 (Administrator) - Zmieniono treść dokumentu