Zarządzenia - archiwum

Zarządzenie 2/07 w sprawie ustalenia terminu wypłaty wynagrodzeń w 2007 r. dla pracowników Urzędu Gminy i Miasta Lubomierz.

Zarządzenie Nr 2/07
Burmistrza Gminy i Miasta Lubomierz
z dnia 22 stycznia 2007 roku

w sprawie ustalenia terminu wypłaty wynagrodzeń w 2007 r. dla pracowników Urzędu Gminy i Miasta Lubomierz.

Na podstawie art. 85 § l ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks Pracy (DzU Nr 213 z 2003 r. póz. 2081 ze zmianami)

zarządzam co następuje

Ustala się termin wypłaty wynagrodzeń w 2007 roku w
następujących terminach:


Styczeń 26
Luty 23
Marzec 30
Kwiecień 27
Maj 25
Czerwiec 29
Lipiec 27
Sierpień 31
Wrzesień 28
Październik 26
Listopad 30
Grudzień 21


§2
Wykonanie zarządzenia powierzam Skarbnikowi Gminy

§3
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem wydania z mocą obowiązująca od 01.01.2007.

BURMISTRZ
Gminy i Miasta Lubomierz
WIESŁAW BOBROWSKI

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 26 stycznia 2007 14:10
Dokument wprowadzony do BIP przez: Administrator
Ilość wyświetleń: 918
26 stycznia 2007 14:10 (Administrator) - Zmieniono treść dokumentu