Zarządzenia - archiwum

ZARZĄDZENIE NR 39/2007 Burmistrza Gminy i Miasta Lubomierz w sprawie przeprowadzenie kontroli administracyjnej w Urzędzie Gminy i Miasta Lubomierz.

ZARZĄDZENIE NR 39/2007

z dnia 11.04.2007 roku
Burmistrza Gminy i Miasta Lubomierz

w sprawie: przeprowadzenie kontroli administracyjnej w Urzędzie Gminy i Miasta Lubomierz.


Na podstawie art. 3 ust. 1 oraz art. 30 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (tekst jednolity: Dz. U z 2001 r. Nr 142, poz. 1591 ze zm.), oraz art. 44 ustawy z 30 czerwca 2005 r. o finansach publicznych (Dz. U z 2005 r. Nr 249 poz. 2104, ze zm.).


zarządzam co następuje:

§ 1

Zarządzam przeprowadzenie kontroli w Urzędzie Gminy i Miasta Lubomierz w okresie od 12.04.2007 r. do 31.05.2007 r.


§ 2

Zakres kontroli obejmować będzie:
- kontrolę finansową co najmniej 5% wydatków Urzędu za rok 2006 na zakup materiałów, wyposażenia oraz energii i usług

§ 3

Kontrolę przeprowadzi Pan Janusz Jaśniowski na podstawie Upoważnienia Burmistrza Gminy i Miasta Lubomierz nr RO-0113/U-6/07 z dnia 11 kwietnia 2007 r..

§ 4

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 27 kwietnia 2007 13:44
Dokument wprowadzony do BIP przez: Administrator
Ilość wyświetleń: 985
27 kwietnia 2007 13:44 (Administrator) - Zmieniono treść dokumentu