Zarządzenie 6/07 w sprawie przeprowadzenia kontroli administracyjnej w Miejsko Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Lubomierzu.
Zarządzenie nr 6/07
Burmistrza Gminy i Miasta Lubomierz
z dnia 30 stycznia 2007r.
w sprawie:
przeprowadzenia kontroli administracyjnej w Miejsko Gminnym Ośrodku
Pomocy Społecznej w Lubomierzu
Na podstawie art. 3 ust- 1 oraz art. 30 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz. U. z 2001 r. Nr 142 poz. 1591 ze zmianami), art. 44 ustawy z dnia 30 czerwca 2005r. o finansach publicznych (Dz. U. z 2005r. Nr 249 poz. 2104 ze
zmianami)
Burmistrz Gminy i Miasta Lubomierz
zarządza, co następuje:
§1
Zarządzam przeprowadzenie kontroli w w Miejsko Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej
w Lubomierzu w okresie od l lutego 2007r do 28 lutego 2007r.
§2.
Zakresem kontroli będzie:
- kontrola co najmniej 5% wydatków jednostki za rok 2006 na zakup materiałów energii i usług.
§3.
Kontrolę przeprowadzi Pan Janusz Jaśniowski na podstawie Upoważnienia Burmistrza Gminy
i Miasta Lubomierz nr RO-0113/U-2/07 z dnia 30 stycznia 2007r.
§4.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia
BURMISTRZ
Gminy i Miasta Lubomierz
WIESŁAW BOBROWSKI
Rejestr zmian
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 09 lutego 2007 14:33
Dokument wprowadzony do BIP przez: Administrator
Ilość wyświetleń: 972
09 lutego 2007 14:33 (Administrator) - Zmieniono treść dokumentu