Załącznik do Zarządzenia nr 39/ 08
Burmistrza Gminy i Miasta Lubomierz
z dnia 25 czerwca 2008 roku
BURMISTRZ
GMINY I MIASTA LUBOMIERZ
NABÓR NA WOLNE STANOWISKO
ds. gospodarki mieniem gminnym, ochrony środowiska, rolnictwa i leśnictwa
Kandydaci powinni spełniać następujące wymagania:
I. Wymagania niezbędne:
1. Wykształcenie wyższe lub średnie.
2. Spełnienie wymagań określonych w art. 3 i art. 3a ustawy o pracownikach
samorządowych określonych dla stanowisk urzędniczych.
3. Obywatelstwo polskie.
4. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku.
5. Niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie.
II. Wymagania dodatkowe:
1. Doświadczenie w pracy w jednostkach samorządu terytorialnego.
2. Umiejętność pracy w zespole oraz nawiązywania kontaktów.
3. Znajomość przepisów z zakresu gospodarowania mieniem gminnym, ochrony środowiska,
rolnictwa i leśnictwa.
4. Kreatywność, komunikatywność i dyspozycyjność.
III. Główne obowiązki:
1. Prowadzenie spraw związanych z gospodarką mieniem komunalnym na terenie
miasta i gminy Lubomierz.
2. Prowadzenie spraw w zakresie wydawania decyzji administracyjnych dot. ochrony
środowiska.
3. Wydawanie zezwoleń na wycięcie drzew lub krzewów z nieruchomości.
4. Występowanie w sprawach naruszeń przepisów z zakresu ochrony środowiska.
5. Współpraca ze służbą weterynaryjną w zwalczaniu chorób zakaźnych organizacja
profilaktyki weterynaryjnej.
6. Nadzorowanie gospodarki w lasach gminnych.
7. Prowadzenie spraw z zakresu produkcji roślinnej i zwierzęcej.
IV. Wymagane dokumenty:
1. Życiorys (CV) , z uwzględnieniem dokładnego przebiegu pracy zawodowej,.
2. List motywacyjny.
3. Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie/ kserokopia dyplomu
ukończenia studiów wyższych/ , doświadczenie zawodowe /kserokopie
świadectw pracy/ , kwalifikacje i umiejętności.
4. Oświadczenie kandydata o korzystaniu w pełni z praw publicznych i
o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie
5. Oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na tym
stanowisku.
Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym i dopiskiem
„ Nabór na stanowisko ds. gospodarki mieniem gminnym, ochrony środowiska, rolnictwa i leśnictwa.” do dnia 11 lipca 2008 r. w sekretariacie Urzędu Gminy i Miasta
w Lubomierzu Plac Wolności 1, w godzinach od 8ººdo 16ºº w poniedziałek i od 7³° do 15³°
w pozostałe dni tygodnia.
Lista kandydatów, którzy spełnili wymagania formalne oraz informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.lubomierz.pl. oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy i Miasta w Lubomierzu.
Wymagane dokumenty : list motywacyjny, szczegółowe CV powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z p. zm.) oraz Ustawą z dn. 22.03.1990 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2001 r. Nr 142 z p. zm.)
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Gminy i Miasta Lubomierz