Nabór pracowników

Nabór na stanowisko ds. gospodarki mieniem gminnym, ochrony środowiska, rolnictwa i leśnictwa

Załącznik do Zarządzenia nr  39/ 08

Burmistrza Gminy i Miasta Lubomierz

z dnia  25 czerwca 2008 roku

 

BURMISTRZ

GMINY I MIASTA LUBOMIERZ

 

                           OGŁASZA

 

NABÓR NA WOLNE STANOWISKO

ds. gospodarki mieniem gminnym, ochrony środowiska, rolnictwa i leśnictwa

 

Kandydaci powinni spełniać następujące wymagania:

 

     I. Wymagania niezbędne:

1. Wykształcenie wyższe lub średnie.

2. Spełnienie wymagań określonych w art. 3 i art. 3a ustawy o pracownikach

    samorządowych określonych dla stanowisk urzędniczych.

3. Obywatelstwo polskie.

            4. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku.

            5. Niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie.

 

II. Wymagania dodatkowe:

   1. Doświadczenie w pracy w jednostkach samorządu terytorialnego.

   2. Umiejętność pracy w zespole oraz nawiązywania kontaktów.

   3. Znajomość przepisów z zakresu gospodarowania mieniem gminnym, ochrony środowiska,

       rolnictwa i leśnictwa.

   4. Kreatywność, komunikatywność i dyspozycyjność.

 

III. Główne obowiązki:

   1. Prowadzenie spraw związanych z gospodarką mieniem komunalnym na terenie

        miasta i gminy Lubomierz.

   2. Prowadzenie spraw w zakresie wydawania decyzji administracyjnych dot. ochrony

       środowiska.

   3. Wydawanie zezwoleń na wycięcie drzew lub krzewów z nieruchomości.

   4. Występowanie w sprawach naruszeń przepisów z zakresu ochrony środowiska.

   5. Współpraca ze służbą weterynaryjną w zwalczaniu chorób zakaźnych  organizacja

        profilaktyki weterynaryjnej.

   6. Nadzorowanie gospodarki w lasach gminnych.

   7. Prowadzenie spraw z zakresu produkcji roślinnej i zwierzęcej.

  

IV. Wymagane dokumenty:

      1. Życiorys (CV) , z uwzględnieniem dokładnego przebiegu pracy zawodowej,. 

      2. List motywacyjny.

      3. Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie/ kserokopia dyplomu 

          ukończenia studiów wyższych/ , doświadczenie zawodowe /kserokopie

          świadectw pracy/ , kwalifikacje  i umiejętności.

      4. Oświadczenie kandydata o korzystaniu w pełni z praw publicznych i

          o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie

      5.  Oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na tym

            stanowisku.

 

Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym i dopiskiem 

 Nabór  na stanowisko ds. gospodarki mieniem gminnym, ochrony środowiska, rolnictwa i leśnictwa.do dnia  11 lipca  2008 r. w sekretariacie Urzędu Gminy i Miasta

w Lubomierzu Plac Wolności 1, w godzinach od  8ººdo 16ºº w poniedziałek i od 7³° do 15³°

w pozostałe dni tygodnia.

 

Lista kandydatów, którzy spełnili wymagania formalne oraz informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.lubomierz.pl.                    oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy i Miasta w Lubomierzu.

Wymagane dokumenty : list motywacyjny, szczegółowe CV  powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z p. zm.) oraz Ustawą  z dn. 22.03.1990 r.  o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2001 r. Nr 142 z p. zm.)

 

  

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 25.06.2008r.
Dokument wytworzony przez: Urząd Gminy i Miasta w Lubomierzu
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Ewa Brenda - Kierownik Referatu Organizacyjno-Prawnego
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 25 czerwca 2008 15:12
Dokument wprowadzony do BIP przez: Adam Skrzydłowski
Ilość wyświetleń: 2116
25 czerwca 2008 15:12 (Adam Skrzydłowski) - Utworzenie dokumnetu.