Zarządzenia

Zarządzenie nr 25/2025 Burmistrza Gminy i Miasta Lubomierz z dnia 12 marca 2025 r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu korzystania ze świetlic wiejskich stanowiących własność Gminy i Miasta Lubomierz

 

 

Zarządzenie nr 25/2025

Burmistrza Gminy i Miasta Lubomierz

z dnia 12 marca 2025 r.

 

w sprawie wprowadzenia Regulaminu korzystania ze świetlic wiejskich stanowiących własność Gminy i Miasta Lubomierz

 

Na podstawie art. 30 ust. 2 pkt. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1465 z późn. zm.), zarządzam, co następuje:

 

§1

Wprowadzam Regulamin korzystania ze świetlic wiejskich będących własnością Gminy i Miasta Lubomierz, stanowiący załącznik do niniejszego zarządzenia.

 

§2

Wykonanie zarządzenia powierza się Kierownikowi Referatu Technicznego.

 

§3

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania i podlega ogłoszeniu w Biuletynie Informacji

Publicznej.

 

Burmistrz Gminy i Miasta Lubomierz

Mariusz Warowy

 

Załącznik do zarządzenia nr 25/2025

Burmistrza Gminy i Miasta Lubomierz

z dnia 12 marca 2025 r.

 

Regulamin korzystania ze świetlic wiejskich stanowiących własność Gminy i Miasta Lubomierz

 

Rozdział I

POSTANOWIENIA OGÓLNE

§1

1. Świetlice wiejskie stanowią własność Gminy i Miasta Lubomierz.

2. Ze świetlic wiejskich mogą korzystać osoby fizyczne, prawne, jednostki organizacyjne nieposiadające osobowości prawnej jak i organizacje społeczne.

3. Celem działania świetlicy wiejskiej jest:

a) tworzenie bazy do integracji środowiska lokalnego,

b) prowadzenie statutowej działalności sołectw,

c) inicjowanie aktywności mieszkańców działających na rzecz wsi,

d) organizowanie spotkań organizacji lokalnych działających na terenie wsi.

4. Gmina i Miasto Lubomierz ponosi koszty utrzymania świetlic wiejskich w zakresie:

a) remontów i modernizacji,

b) przeglądów technicznych budynków,

c) ubezpieczenia budynków,

d) obsługi i utrzymania monitoringu.

5. Gmina i Miasto Lubomierz ponosi koszty utrzymania świetlic wiejskich wykorzystywanych do celów wymienionych w pkt.3, z wyłączeniem działań komercyjnych, w zakresie:

a) ogrzewania, dostawy energii elektrycznej i wody,

b) odbioru stałych i płynnych odpadów komunalnych.

6. Opiekunem świetlicy jest sołtys sołectwa właściwego ze względu na położenie danej świetlicy. W szczególnych sytuacjach Burmistrz wyznacza inną osobę.

 

Rozdział II

ZASADY KORZYSTANIA ZE ŚWIETLIC

§2

1. Osoby korzystające ze świetlicy, zobowiązane są do kulturalnego zachowania wobec wszystkich osób przebywających w świetlicy.

2. Korzystanie z mienia należącego do świetlicy może odbywać się jedynie za zgodą sołtysa/opiekuna świetlicy.

3. Korzystający ze świetlicy mają obowiązek dbać zarówno o mienie znajdujące się w pomieszczeniach wynajmowanej świetlicy (sprzęt, meble itp.), jak i o teren przyległy do świetlicy. Wyposażenie świetlicy nie może być niszczone, przywłaszczane przez uczestników, ani wynoszone poza teren świetlicy wiejskiej.

4. Korzystający ze świetlicy dbają o czystość i estetyczny wygląd pomieszczeń i otoczenia świetlicy oraz stosują się do Regulaminu oraz przestrzegają przepisów BHP, p. poż. oraz dotyczących porządku publicznego.

5. Organizator imprezy/uroczystości odpowiada za bezpieczeństwo osób korzystających z obiektu w trakcie wynajmu lub użyczenia.

6. Organizator imprezy/uroczystości jest zobowiązany do uprzątnięcia pomieszczeń świetlicy i terenu wokół świetlicy oraz zdać obiekt w stanie niepogorszonym po zakończeniu imprezy/uroczystości przed oddaniem kluczy od świetlicy dla sołtysa/opiekuna sali.

 

Rozdział III

OBOWIĄZKI OPIEKUNA ŚWIETLICY

§3

1. Do zadań i obowiązków sołtysa/opiekuna świetlicy należy:

a) czuwanie nad przestrzeganiem regulaminu świetlicy,

b) dbanie o utrzymywanie czystości i porządku w pomieszczeniach świetlicy oraz dbanie o ład i porządek wokół obiektu,

c) dbanie o urządzenia i wyposażenie znajdujące się w świetlicy,

d) zgłaszanie usterek, awarii, a także szkód wyrządzonych przez wynajmujących,

e) udostępnienie świetlicy wynajmującym (otwieranie świetlicy i staranne zamykanie drzwi i okien po zakończeniu wynajmu),

f) sprawdzenie stanu sanitarnego obiektu świetlicy przed zdaniem kluczy przez wynajmującego/biorącego w użyczenie,

g) odbiór świetlicy po zakończeniu wynajmu,

h) prowadzenie rejestru wszystkich imprez/spotkań organizowanych w świetlicy.

 

Rozdział IV

NIEODPŁATNE UŻYCZANIE ŚWIETLIC

§4

1. Świetlice wiejskie mogą być nieodpłatnie użyczane na potrzeby działalności statutowej sołectwa i gminy, a także dla innych organizacji pozarządowych, np. stowarzyszenia, fundacje, ochotnicze straże pożarne, kluby sportowe, zespoły ludowe, koła gospodyń wiejskich, itp. zarejestrowanych na terenie Gminy i Miasta Lubomierz.

2. Świetlice mogą być użyczane w celu zorganizowania:

a) zebrania wiejskiego, posiedzenia lub spotkania z mieszkańcami - przez Burmistrza Gminy i Miasta Lubomierz, radę gminy oraz radę sołecką, sołtysów,

b) posiedzenia/zebrania - przez członków organizacji pozarządowych działających na rzecz mieszkańców sołectwa i działających na terenie Gminy i Miasta Lubomierz, w tym przez: stowarzyszenia, fundacje, ochotnicze straże pożarne, kluby sportowe, koła gospodyń wiejskich itp.,

c) posiedzenia/spotkania - przez członków ludowych zespołów, kół zainteresowań i grup zorganizowanych działających w danym środowisku,

d) spotkania okolicznościowego przez mieszkańców niezwiązanego z prowadzoną działalnością gospodarczą organizatora,

e) spotkania świątecznego,

f) spotkania dla dzieci niezwiązane z prowadzoną działalnością gospodarczą organizatora,

g) imprezy kulturalnej i sportowo - rekreacyjnej w ramach zorganizowanych przez mieszkańców inicjatyw lokalnych,

h) zabawy i spotkania dla dzieci w wieku przedszkolnym i szkolnym z terenu Gminy i Miasta Lubomierz, prowadzone przez szkołę/przedszkole zlokalizowane na terenie Gminy i Miasta Lubomierz lub stowarzyszenia,

i) dożynek wiejskich (organizowanych przez sołtysa i radę sołecką) przeznaczonych dla mieszkańców wsi,

j) nieodpłatnych kursów i szkoleń, które kierowane są do społeczności lokalnej i nie generują zysku na rzecz osób fizycznych i prawnych,

k) uroczystości środowiskowych niedochodowych (m.in. festyny, koncerty, konkursy, spotkania), w których udział mieszkańców gminy jest otwarty.

l) zamkniętego spotkania komitetu wyborczego, z tym jednak zastrzeżeniem, że każdy komitet wyborczy ma prawo do zorganizowania jednego nieodpłatnego spotkania w okresie 4 tygodni poprzedzających wybory samorządowe.

3. Podstawą do użyczenia świetlicy jest złożenie wniosku o użyczenie świetlicy wg. załącznika

nr 3 do niniejszego regulaminu. Wniosek potwierdzony przez sołtysa/opiekuna przedkłada się do akceptacji Burmistrzowi Gminy i Miasta Lubomierz, w terminie nie późniejszym niż 7 dni przed planowaną datą użyczenia i nie wcześniejszym niż 12 miesięcy przed planowaną datą użyczenia. Dopuszcza się skrócenie terminu na złożenie wniosku w przypadkach losowych po wcześniejszej konsultacji z sołtysem/opiekunem świetlicy.

4. Nieodpłatne użyczenie świetlicy podmiotom i osobom, o których mowa w pkt.1 nie zwalnia ich z obowiązku uiszczenia opłat za media (woda i nieczystości płynne i energii elektrycznej według faktycznego zużycia wykazanego przez sołtysa/opiekuna świetlicy (wg załącznika nr 5), w wysokości wynikającej z faktury VAT wystawionej przez Gminę i Miasto Lubomierz, płatna w terminie 14 dni od wystawienia faktury.

5. Organizator, któremu użyczono świetlicę, zobowiązuje się usunąć na własny koszt nieczystości stałe - odpady komunalne ze świetlicy i z terenu przyległego do świetlicy przed jej zdaniem.

6. Biorący w użyczenie, który nie usunął na własny koszt nieczystości stałych (tj. odpady komunalne ze świetlicy i terenu przyległego do świetlicy) będzie ponosił opłaty zgodnie z cennikiem opłat za wynajem świetlic wiejskich stanowiącym załącznik nr 1 do Regulaminu korzystania ze świetlic wiejskich.

 

Rozdział V

ODPŁATNE WYNAJMOWANIE ŚWIETLIC

§6

1. Przedmiotem najmu mogą być świetlice pozostające w bezpośrednim zarządzie Burmistrza Gminy i Miasta Lubomierz.

2. Wynajmowi nie podlegają świetlice wiejskie:

a) wymagające remontu,

b) w których prowadzony jest remont.

 

§7

1. Świetlice wiejskie mogą być odpłatnie udostępniane na organizację imprez zbiorowych i uroczystości:

a) wynajmowane na cele prywatne,

b) wynajmowane przez podmioty w celu zorganizowania imprez z pobieraniem opłat za wstęp i innych,

c) wynajmowane na inne cele, m.in.: spotkania, pokazy, prezentacje, kursy, szkolenia,

d) wynajmowane w celu zorganizowania zajęć kulturalnych, sportowych oraz rekreacyjno - wypoczynkowych.

§8

1. Wynajęcie świetlicy wiejskiej na cele określone w §7 realizowanej na podstawie:

a) Wniosku złożonego przez zainteresowanego wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszego regulaminu,

b) Zawartej umowy najmu wg wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszego regulaminu.

2. Odpłatne lub nieodpłatne udostępnianie świetlicy wiejskiej odbywa się po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z sołtysem/opiekunem świetlicy, który prowadzi rejestr wynajmu świetlicy.

3. Wniosek potwierdzony przez sołtysa/opiekuna składa się w Urzędzie Gminy i Miasta Lubomierz w terminie nie późniejszym niż 3 7 dni przed planowaną datą wynajęcia i nie wcześniejszym niż 12 miesięcy przed planowaną datą wynajęcia. Dopuszcza się skrócenie terminu na złożenie wniosku w przypadkach losowych po wcześniejszej konsultacji z sołtysem/opiekunem świetlicy.

4. Wniosek, zaakceptowany przez opiekuna świetlicy, jest podstawą do podpisania umowy najmu.

 

Rozdział VI

OPŁATY ZA WYNAJEM

§9

1. Ustala się stawki opłat za wynajem świetlic wiejskich według cennika określonego w załączniku nr 1 do niniejszego regulaminu.

2. Do opłat określonych w załączniku nr 1 do niniejszego regulaminu dolicza się koszty zużytej

energii elektrycznej, zużytej wody, odprowadzonych ścieków według faktycznego zużycia wykazanego przez sołtysa/opiekuna świetlicy (wg załącznika nr 5) w wysokości wynikającej z faktury VAT, wystawionej przez Gminę i Miasto Lubomierz, płatna w terminie 14 dni od wystawienia faktury.

3. Osoba wynajmująca świetlicę powinna uiścić opłatę za najem, po wystawieniu faktury przez Gminę
i Miasto Lubomierz na konto Gminy i Miasta Lubomierz, Bank Spółdzielczy 81 8384 1022 0000 0811 2000 0007.

4. Osoba wynajmująca świetlicę winna wpłacić zadatek w wysokości czynszu za wynajem na konto wymienione w pkt. 3.

5. Dochody uzyskane z wynajmu świetlic są dochodami Gminy i Miasta Lubomierz.

 

ROZDZIAŁ VII

ULGI ZA WYNAJEM

§10

1. Zwalnia się z obowiązku uiszczenia opłaty za wynajem świetlicy na stypę, w przypadku zgonu mieszkańca sołectwa, w którym świetlica się znajduje.

2. Wynajem świetlicy na cele wymienione w ust. 1 nie zwalnia z obowiązku uiszczenia opłat za media według obowiązujących w danym czasie cen i energii elektrycznej, zużycia wody i wywozu odpadów ciekłych, według faktycznego zużycia wykazanego przez sołtysa/opiekuna świetlicy (wg załącznika nr 5), w wysokości wynikającej z faktury VAT, wystawionej przez Gminę i Miasto Lubomierz, płatna w terminie 14 dni od wystawienia faktury.

3. W indywidualnych przypadkach ulga może być zastosowana na uzasadnioną prośbę wynajmującego, sołtysa i rady sołeckiej złożoną do Burmistrza Gminy i Miasta Lubomierz.

3. W indywidualnych przypadkach dopuszcza się zwolnienie z opłaty za wynajem na uzasadnioną prośbę wynajmującego, sołtysa i rady sołeckiej złożoną do Burmistrza Gminy i Miasta Lubomierz (wg załącznika nr 5).

 

Rozdział VIII

POSTANOWIENIA KOŃCOWE

§11

1. Najemca lub biorący w użyczenie ponosi odpowiedzialność za zniszczenie mienia, w tym za działanie osób, które uczestniczą w organizowanej przez niego imprezie/uroczystości, jeżeli w wyniku ich działania powstały szkody.

 

 

Załącznik nr1 do Regulaminu korzystania ze świetlic wiejskich stanowiących własność
Gminy i Miasta Lubomierz

Cennik opłat za wynajem świetlic wiejskich

Lp.

Cel wynajmu świetlicy:

Przyjęcia okolicznościowe, weselne, spotkania rodzinne, komunie, urodziny, imieniny, chrzciny, zabawy organizowane przez organizatorów prywatnych itp.

Pomieszczenia,

dodatkowe opłaty

Opłata w złotych

Czynsz najmu

Opłata netto

Opłata brutto

1.

Golejów

Sala, sala z zapleczem kuchennym

81,30

100

2.

Janice

Sala, sala z zapleczem kuchennym

81,30

100

3.

Maciejowiec

Duża sala

406,50

500

Mała sala

243,90

300

Zaplecze kuchenne

243,90

300

4.

Milęcice

Sala

81,30

100

5.

Pasiecznik

Duża sala

162,60

200

Mała sala

81,30

100

Zaplecze kuchenne

81,30

100

6.

Pokrzywnik

Sala z zapleczem kuchennym

121,95

150

7.

Popielówek

Duża sala

243,90

300

Mała sala + Zaplecze kuchenne

162,60

200

8.

Wojciechów

Duża sala

325,2

400

Mała sala

162,6

200

Zaplecze kuchenne

162,6

200

9.

Radoniów

Sala

121,95

150

Zaplecze kuchenne

81,30

100

10.

Chmieleń

Duża sala

162,60

200

Mała sala

81,30

100

Zaplecze kuchenne

81,30

100

11.

Oleszna Podgórska

Duża sala

203,25

250

Mała sala

81,30

100

Zaplecze kuchenne

162,6

200

12.

Pławna

Duża sala

406,50

500

Zaplecze kuchenne

162,60

200

 

Cennik opłat za wynajem świetlic wiejskich przez inne podmioty (wynajem prywatny)

 

Lp.

Cel wynajmu świetlicy

Opłata w złotych – obejmuje czynsz najmu i koszty mediów (woda, energia)

Opłata netto

za 1 godzinę wynajmu

Opłata brutto

za 1 godzinę wynajmu

1.

Spotkania, pokazy, prezentacje, szkolenia, kursy itp.

Zajęcia rekreacyjno -wypoczynkowe, kulturalne, sportowe

81,30

100

 

 

 

Załącznik nr 2

do Regulaminu korzystania ze świetlic wiejskich stanowiących własność Gminy i Miasta Lubomierz

…………………………………………

(miejscowość i data)

……………………………………………

(imię i nazwisko wnioskodawcy)

……………………………………………

(adres zamieszkania)

……………………………………………

(Nr PESEL/ nr telefonu)

BURMISTRZ GMINY I MIASTA LUBOMIERZ

Plac Wolności 1

59-623 Lubomierz

 

WNIOSEK O NAJEM ŚWIETLICY WIEJSKIEJ

Proszę o wynajem świetlicy wiejskiej w ……………………………………………….….wraz
z wyposażeniem w terminie od ………………………..… do …………………………………

1. Cel przedsięwzięcia /rodzaj imprezy:

………………………………………………………………………………………………

2. Ilość osób zaproszonych na imprezę:

………………………………………………………………………………………………

3. Osoba odpowiedzialna /pełnoletnia za utrzymanie porządku i bezpieczeństwa: ………………………………………………………………………………………………
(imię i nazwisko, PESEL, nr telefonu – jeżeli osoba wynajmująca nie jest osobą odpowiedzialną)

Jednocześnie oświadczam, że:

.                      zapoznałem/am się z warunkami wynajmu świetlicy wiejskiej,

.                      zobowiązuję się do przestrzegania przepisów sanitarnych, BHP i p.poż. w czasie trwania najmu,

.                      na okres wynajmu ponoszę pełną odpowiedzialność za powierzone mienie,

.                      zobowiązuje się do: zabrania odpadów komunalnych wytworzonych podczas trwania wynajmu świetlicy wiejskiej/zapłaty za odpady komunalne, które zostaną wytworzone podczas trwania wynajmu świetlicy wiejskiej.*

 

 

………………………………………………           ………………………………………………

(czytelny podpis wnioskodawcy)                                 Akceptacja sołtysa/opiekuna świetlicy

*niepotrzebne skreślić

 

Załącznik nr 3

do Regulaminu korzystania ze świetlic wiejskich stanowiących własność Gminy i Miasta Lubomierz

…………………………………………

(miejscowość i data)

……………………………………………

(imię i nazwisko wnioskodawcy)

……………………………………………

(adres zamieszkania)

……………………………………………

(Nr PESEL/ nr telefonu)

BURMISTRZ GMINY I MIASTA LUBOMIERZ

Plac Wolności 1

59-623 Lubomierz

WNIOSEK O UŻYCZENIE ŚWIETLICY WIEJSKIEJ

Proszę o użyczenie świetlicy wiejskiej w ……………………………………………………….wraz z wyposażeniem w terminie od ………………………..… do …………………………………………

1.                  Cel przedsięwzięcia /rodzaj imprezy: ………………………………………………………………………………………………………

2.                  Ilość osób zaproszonych na imprezę …………………………………………………………….

3.                  Osoba odpowiedzialna /pełnoletnia za utrzymanie porządku i bezpieczeństwa:

………………………………………………………………………………………………………

( imię i nazwisko, seria nr dowodu osobistego, PESEL, nr telefonu)

Jednocześnie oświadczam, że:

.                      zapoznałem/am się z warunkami wynajmu świetlicy wiejskiej,

.                      zobowiązuję się do przestrzegania przepisów sanitarnych, BHP i p. poż. w czasie trwania najmu,

.                      na okres użyczenia ponoszę pełną odpowiedzialność za powierzone mienie,

.                      zobowiązuje się do: zabrania odpadów komunalnych wytworzonych podczas trwania wynajmu świetlicy wiejskiej/zapłaty za odpady komunalne, które zostaną wytworzone podczas trwania wynajmu świetlicy wiejskiej.*

………………………………………………           ………………………………………………

  (czytelny podpis wnioskodawcy)                                 Akceptacja sołtysa/opiekuna świetlicy

 

     ………………………………………………

Akceptacja Burmistrza Gminy i Miasta Lubomierz

*niepotrzebne skreślić

 

Załącznik nr 4

do Regulaminu korzystania ze świetlic wiejskich stanowiących własność Gminy i Miasta Lubomierz

 

UMOWA NAJMU ŚWIETLICY WIEJSKIEJ

zawarta w dniu ………………………… roku, pomiędzy:

Gminą Lubomierz, Plac Wolności 1, 59-623 Lubomierz, NIP 616-12-76-526, REGON 230821658 reprezentowana przez:

Burmistrza Gminy i Miasta Lubomierz ……………………………………………………..

przy kontrasygnacie - …………………………………………………………………….……………

zwana w dalszej treści umowy „Wynajmującym”,

a Panem/Panią ………………………………………………………………………………………... zam. ………………………………………………………., nr PESEL ……………………………… zwanym/ną w dalszej treści umowy „Najemcą”.

§1

Wynajmujący oddaje Najemcy w najem pomieszczenia świetlicy wiejskiej wraz z wyposażeniem w miejscowości ……………………………….. w terminie od dnia …………………………… do dnia ……………………………… w celu ……………………………………………………………..

…………………………………………………………………………………………………………..

§2

Za wynajem pomieszczeń świetlicy wiejskiej wraz z wyposażeniem, Najemca zobowiązuje się do uiszczenia opłaty obejmującej czynsz najmu w wysokości ………….zł netto + obowiązujący podatek VAT (słownie ……………………………..+ VAT).

§3

Opłata określona w § 2 niniejszej umowy uiszczana jest po wystawieniu faktury przez Gminę i Miasto Lubomierz na konto Gminy i Miasta Lubomierz, Bank Spółdzielczy 81 8384 1022 0000 0811 2000 0007, Do kwoty wynajmu doliczone zostaną koszty mediów (wody, zużycia ścieków, energii elektrycznej).

§4

Najemca wpłaca zadatek w wysokości określonej w § 2 za wynajem na konto wymienione w § 3.

§5

Najemca zobowiązany jest:

korzystać z przedmiotu najmu z należytą starannością i zgodnie z przeznaczeniem, posprzątać obiekt świetlicy po zakończeniu wynajmu, oddać przedmiot najmu w stanie nie pogorszonym, bez uszkodzeń i braków w wyposażeniu, pokryć wartość ewentualnych szkód, na własny koszt wykonać wszelkie naprawy niezbędne do zachowania przedmiotu najmu w stanie niepogorszonym, korzystać z przedmiotu najmu zgodnie z obowiązującymi przepisami sanitarnymi, BHP i p. poż., uiścić opłatę za odpady komunalne,

§6

1. Sołtys/opiekun świetlicy przekaże lokal Najemcy oraz dokona odbioru lokalu po zakończeniu najmu.

2. Zwrot lokalu powinien nastąpić nie później jak  2 dni po zakończeniu imprezy lub uroczystości, na którą był wynajęty.

3. Za szkody wyrządzone podczas najmu odpowiada Najemca.

4. W przypadku stwierdzenia szkód powstałych w trakcie trwania najmu lokalu, sołtys/opiekun świetlicy zgłasza Wynajmującemu powstałą szkodę.

5. Na okoliczność powstałej szkody sporządza się protokół, który stanowić będzie podstawę do wszczęcia postępowania mającego na celu pokrycie kosztów powstałej szkody.

§7

Najemca przyjmuje do wiadomości, że Wynajmujący przekazuje na czas określony w umowie jedynie pomieszczenia wraz z wyposażeniem. Za pozostałe działania prowadzone w okresie najmu w pomieszczeniu świetlicy, a w szczególności w zakresie gastronomii, odpowiada bezpośrednio Najemca.

§8

Najemca ponosi pełną odpowiedzialność za wyposażenie i urządzenia znajdujące się w wynajmowanej świetlicy oraz za bezpieczeństwo osób biorących udział w uroczystości.

§9

Wszelkie opłaty z tytułu publicznego odtwarzania, prezentowania utworów muzycznych, scenicznych, itp., objętych opłatami z tytułu praw autorskich ponosi Najemca.

§10

Najemca oświadcza, że jest mu znany stan techniczny przedmiotu najmu.

§11

Najemca nie ma prawa podnajmowania przedmiotu Najmu osobom trzecim bez uzyskania zgody Wynajmującego.

§12

Wszelkie zmiany umowy mogą być dokonane w formie pisemnej pod rygorem nieważności.

§13

W przypadku spraw nieuregulowanych przez niniejszą umowę mają zastosowanie odpowiednie przepisy Kodeksu cywilnego.

§14

Umowa zostaje zawarta w trzech jednobrzmiących egzemplarzach, z czego dwa egzemplarze otrzymuje Wynajmujący, a jeden egzemplarz Najemca.

WYNAJMUJĄCY                                                                                                             NAJEMCA

 

Załącznik nr 5

do Regulaminu korzystania ze świetlic wiejskich stanowiących własność Gminy i Miasta Lubomierz

 

…………………………………

(data)

 

 

………………………………………….

Imię i nazwisko najemcy lub biorącego w użyczenie

 

…………………………………………..

miejscowość

 

KOSZTY ZUŻYTYCH MEDIÓW

Licznik energii elektrycznej

- stan przed użyczeniem/wynajmem ……………………………………………. kWh

- stan po użyczeniu/wynajmie ………………………………….………..………. kWh

- ilość zużytej energii elektrycznej ……………………………………………… kWh

 

Licznik zużycia wody

- stan przed użyczeniem/wynajmem ……………………………………………. m3

- stan po użyczeniu/wynajmie ………………………………….………..………. m3

- ilość zużytej wody                    ….. ……………………………………………… m3

 

Zużycie ścieków (wg licznika zużycia wody)

- stan przed użyczeniem/wynajmem ……………………………………………. m3

- stan po użyczeniu/wynajmie ………………………………….………..………. m3

- ilość zużytej wody (ilość ścieków) ……………………………………………… m3

 

 

……………………………………………

Podpis sołtysa

Załączniki

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 13 marca 2025 12:09
Dokument wprowadzony do BIP przez: Janusz Lichocki
Ilość wyświetleń: 276
13 marca 2025 12:09 (Janusz Lichocki) - Opublikowanie dokumentu.
13 marca 2025 12:09 (Janusz Lichocki) - Dodanie załącznika [zarzadzenie_25_2025_z_dnia_12.03.2025.pdf] do dokumentu. (Dokument nieopublikowany)
13 marca 2025 12:09 (Janusz Lichocki) - Dodanie dokumentu. (Dokument nieopublikowany)