ZMIANA ORGANIZACJI PRACY URZĘDU
OGŁOSZENIE Z DNIA 25.03.2020 R.
Szanowni Mieszkańcy, z uwagi na coraz bardziej rozprzestrzeniającą się pandemią koronawirusa SARS-COV-2 , w trosce o zapewnienie bezpieczeństwa Państwa, wprowadzam do odwołania następujące zasady obsługi interesanta:
1) Kontakt osobisty będzie możliwy tylko w wyjątkowych sytuacjach, po uprzednim zgłoszeniu sprawy telefonicznie i ustaleniu, czy kontakt osobisty jest konieczny. Klient zostanie poinformowany gdzie, kiedy i jakie dokumenty należy przedłożyć, aby przedmiotową sprawę załatwić. Klientom (w wyjątkowych uzasadnionych przypadkach) zostanie wyznaczona indywidualna godzina przyjęcia,tak aby ograniczyć kontakty osobiste do niezbędnego minimum;
2) Akt zgonu będzie można uzyskać w Urzędzie Stanu Cywilnego po wcześniejszej rejestracji telefonicznej USC 75 78 33 151 (wew. 36 lub 31);
3) Pozostałe sprawy można zgłaszać telefonicznie, mailowo lub przez platformę ePUAP;
Kontakt telefoniczny :75 78 33 151, 75 78 33 166
Poczta elektroniczna:ugim@lubomierz.pl
System ePUAP: adres skrytki:/pvupv91342/skrytka
4) Przyjmowanie Mieszkańców w ramach skarg i wniosków oraz innych sprawach
w sposób bezpośredni zostaje zawieszone do odwołania;
5) Wszystkie umówione wcześniej spotkania i wizyty zostają odwołane.
Jednocześnie uprzejmie informuję, że ulegają zmianie godziny funkcjonowania Urzędu Gminy i Miasta Lubomierz: od godz. 9:00 do godz. 14:00.
Za powstałe niedogodności i utrudnienia przepraszam, ale wynikają one z dbałości
o bezpieczeństwo wszystkich Mieszańców.
/ – / Marek Chrabąszcz Burmistrz Gminy i Miasta Lubomierz
Nr wewnętrzny |
Imię i nazwisko: |
Stanowisko: |
31 |
Agnieszka Janowicz |
Sekretariat |
32 |
Marek Chrabąszcz |
Burmistrz Gminy i Miasta Luboimerz |
33 |
Magdalena Szymańska |
Główny specjalista ds. zamówień publicznych |
34 |
Adam Skrzydłowski |
Z-ca Burmistrza GiM Lubomierz, Sekretarz |
35 |
Leszek Telega |
Inspektor ds. obrony cywilnej, zarządzania kryzysowego i wojskowości |
36 |
Anna Sztuba |
Kierownik USC, ewidencja ludności |
36 |
Karolina Bukiejko-Baran |
Podinspektor ds. dowodów osobistych, ewidencji działalności gospodarczej, oświaty i ochrony zdrowia; Pełnomocnik Burmistrza ds. współpracy z organizacjami pozarządowymi |
38 |
Paulina Grala |
Młodszy ref. ds. świadczeń z funduszu alimentacyjnego |
40 |
Przemysław Kułaga |
Kierownik Referatu Technicznego |
41 |
Beata Grala |
Podinspektor ds. wymiaru podatków i opłat |
41 |
Monika Wojnarowicz |
Młodszy ref. ds. wymiaru podatków i opłat |
41 |
Tomasz Chmura |
Podinspektor ds. księgowości podatkowej i egzekucji |
42 |
Magdalena Tymosiewicz |
Referent ds. budownictwa drogownictwa i planowania przestrzennego |
42 |
Aneta Korol |
Pomoc administracyjna |
43 |
Artur Okuniewicz |
Komendant Straży Miejskiej |
43 |
Andrzej Ćwilichowski |
Strażnik Miejski |
44 |
Mariola Laskowska |
Inspektor ds. obsługi Rady Miejskiej i archiwum |
45 |
Monika Matuszewicz |
Główna Księgowa |
45 |
Martyna Hajdasz |
Młodszy ref. ds. księgowości budżetowej |
46 |
Mariusz Kadela |
DODR |
48 |
Aleksandra Dąbrowska-Paś |
Inspektor ds. świadczeń rodzinnych i stypendiów |
48 |
Justyna Laubich |
Młodszy ref. ds. świadczeń wychowawczych |
49 |
Joanna Czerniawska |
Młodszy ref. Ds. należności czynszowych i opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi |
50 |
Joanna Żurek |
Referent ds. gospodarki mieszkaniowej |
51 |
Elżbieta Jaśkiewicz |
Skarbnik |
179 |
Julia Dęblińska |
Gospodarka nieruchomościami, utrzymanie czystości |
184 |
Anna Chmura |
Referent ds. kadr, płac i ubezpieczeń społecznych |
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Gminy i Miasta Lubomierz