Aktualności

UWAGA !!!!!! ZMIANA ORGANIZACJI PRACY URZĘDU

ZMIANA ORGANIZACJI PRACY URZĘDU

OGŁOSZENIE Z DNIA 25.03.2020 R.

Szanowni Mieszkańcy, z uwagi na coraz bardziej rozprzestrzeniającą się pandemią koronawirusa SARS-COV-2 , w trosce o zapewnienie bezpieczeństwa Państwa, wprowadzam do odwołania następujące zasady obsługi interesanta:

1)      Kontakt osobisty będzie możliwy tylko w wyjątkowych sytuacjach, po uprzednim zgłoszeniu sprawy telefonicznie i ustaleniu, czy kontakt osobisty jest konieczny. Klient zostanie poinformowany gdzie, kiedy i jakie dokumenty należy przedłożyć, aby przedmiotową sprawę załatwić. Klientom (w wyjątkowych uzasadnionych przypadkach) zostanie wyznaczona indywidualna godzina przyjęcia,tak aby ograniczyć kontakty osobiste do niezbędnego minimum;

2)      Akt zgonu będzie można uzyskać w Urzędzie Stanu Cywilnego po wcześniejszej rejestracji telefonicznej  USC 75 78 33 151 (wew. 36 lub 31);

3)      Pozostałe sprawy można zgłaszać telefonicznie, mailowo lub przez platformę ePUAP;

Kontakt telefoniczny :75 78 33 151,   75 78 33 166

Poczta elektroniczna:ugim@lubomierz.pl

System ePUAP: adres skrytki:/pvupv91342/skrytka

 

4)      Przyjmowanie Mieszkańców w ramach skarg i wniosków oraz innych sprawach
w sposób bezpośredni zostaje zawieszone do odwołania;

5)      Wszystkie umówione wcześniej spotkania i wizyty zostają odwołane.

 

Jednocześnie uprzejmie informuję, że ulegają zmianie godziny funkcjonowania Urzędu Gminy i Miasta Lubomierz: od godz. 9:00 do godz. 14:00.

 

Za powstałe niedogodności i utrudnienia przepraszam, ale wynikają one z dbałości
o bezpieczeństwo wszystkich Mieszańców.

 

 

/ – / Marek Chrabąszcz Burmistrz Gminy i Miasta Lubomierz

 

 

Nr wewnętrzny

Imię i nazwisko:

Stanowisko:

31

Agnieszka Janowicz

Sekretariat

32

Marek Chrabąszcz

Burmistrz Gminy i Miasta Luboimerz

33

Magdalena Szymańska

Główny specjalista ds. zamówień publicznych

34

Adam Skrzydłowski

Z-ca Burmistrza GiM Lubomierz, Sekretarz

35

Leszek Telega

Inspektor ds. obrony cywilnej, zarządzania kryzysowego i wojskowości

36

Anna Sztuba

Kierownik USC, ewidencja ludności

36

Karolina Bukiejko-Baran

Podinspektor ds. dowodów osobistych, ewidencji działalności gospodarczej, oświaty i ochrony zdrowia; Pełnomocnik Burmistrza ds. współpracy z organizacjami pozarządowymi

38

Paulina Grala

Młodszy ref. ds. świadczeń z funduszu alimentacyjnego

40

Przemysław Kułaga

Kierownik Referatu Technicznego

41

Beata Grala

Podinspektor ds. wymiaru podatków i opłat

41

Monika Wojnarowicz

Młodszy ref. ds. wymiaru podatków i opłat

41

Tomasz Chmura

Podinspektor ds. księgowości podatkowej i egzekucji

42

Magdalena Tymosiewicz

Referent ds. budownictwa drogownictwa i planowania przestrzennego

42

Aneta Korol

Pomoc administracyjna 

43

Artur Okuniewicz

Komendant Straży Miejskiej

43

Andrzej Ćwilichowski

Strażnik Miejski

44

Mariola Laskowska

Inspektor ds. obsługi Rady Miejskiej i archiwum

45

Monika Matuszewicz

Główna Księgowa

45

Martyna Hajdasz

Młodszy ref. ds. księgowości budżetowej

46

Mariusz Kadela

DODR

48

Aleksandra Dąbrowska-Paś

Inspektor ds. świadczeń rodzinnych i stypendiów

48

Justyna Laubich

Młodszy ref. ds. świadczeń wychowawczych

49

Joanna Czerniawska

Młodszy ref. Ds. należności czynszowych i opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi

50

Joanna Żurek

Referent ds. gospodarki mieszkaniowej

51

Elżbieta Jaśkiewicz

Skarbnik

179

Julia Dęblińska

Gospodarka nieruchomościami, utrzymanie czystości

184

Anna Chmura

Referent ds. kadr, płac i ubezpieczeń społecznych

Wiadomość powiązana z

Organ

Rejestr zmian

Dokument wytworzony przez: Burmistrz
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 25 marca 2020 09:39
Dokument wprowadzony do BIP przez: Informatyk
Ilość wyświetleń: 934
25 marca 2020 14:43 (Informatyk ) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)
25 marca 2020 14:12 (Informatyk ) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)
25 marca 2020 09:39 (Informatyk ) - Dodanie dokumentu. (Dokument opublikowany)